کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

۱۴ هزار نفر از گروه پرستاری در آزمون استخدامی وزارت بهداشت پذیرفته شدند

  • کد خبر: ۱۹۶۳۱۹
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
۱۴ هزار نفر از گروه پرستاری در آزمون استخدامی وزارت بهداشت پذیرفته شدند
وزیر بهداشت گفت: ۱۴ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، از گروه پرستاری پذیرفته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه آیین بزرگداشت مقام پرستار در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی، با اشاره به رشد آموزش پرستاری در کشور در مقاطع مختلف، یادآور شد: ۶۷ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در کشور فعالند که دانشکده های پرستاری آنها، از بهترین دانشکده‌ها هستند.

وی با بیان اینکه سالانه ۱۰ هزار پرستار در کشور تربیت می‌شوند و حتی متقاضیانی از خارج از کشور برای تحصیل در رشته پرستاری در ایران وجود دارد، افزود: آموزش های ما در کشور، نظری نیست، بلکه در بیمارستانها به صورت عملی، آموزش‌های مورد نیاز ارائه می‌شود. همچنین از روش‌های جدید آموزشی مانند شبیه سازها استفاده می شود و به همین خاطر فارغ التحصیلان پرستاری در کشور، توانمندی بالایی دارند.

وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفته بودن دستگاه ها و تجهیزات پزشکی در کشور، گفت: تجهیزات جدید و پیشرفته درمان در کشور مورد استفاده قرار می گیرند که پرستاران ایرانی باید آموزش های روزآمد را در این زمینه  فرا بگیرند.

به گفته عین اللهی، امروزه دنیا از شیوه درمان تهاجمی به سوی درمان غیرتهاجمی در حال حرکت است و با همین رویکرد خدمات پرستاری در منزل نیز در کشور ارائه می شود تا افرادی که در دوران نقاهت قرار دارند بتوانند از شرکت های در حال تاسیس و مورد تایید وزارت بهداشت، خدمات پرستاری دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات پرستاری در منزل موجب کاهش بار بیمارستان‌ها و تقویت مراقبت از بیماران در کانون گرم خانواده ها می شود. همچنین ثابت شده که درمان بیماران در منزل، با سرعت بیشتری رخ می دهد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وزیر بهداشت با بیان اینکه آزمون استخدامی ۲۵ هزار نفر در وزارت بهداشت در اواخر مهرماه در کشور برگزار شد، گفت: ۱۴ هزار نفر در این آزمون از گروه پرستاری پذیرفته شدند. همچنین نتایج اولیه آزمون کتبی اخیرا اعلام شده و مرحله بعدی مصاحبه است که امیدواریم پذیرفته‌شدگان به زودی مشغول به کار شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->